?
17.03.2020

Triflex' maatregelen omtrent COVID-19

Graag willen wij u via deze weg informeren over de maatregelen die wij als Triflex BV hebben genomen rondom COVID-19. Afgelopen week is iedereen opgeroepen om zoveel mogelijk thuis te werken, waarbij is bijgekomen dat scholen en andere bedrijven zoals bijvoorbeeld de horeca sluiten.

Om ook gehoor te geven aan deze maatregelen hadden wij reeds een plan met een minimale bezetting op kantoor ingezet. Maandag, 16 maart hebben wij echter besloten om alle medewerkers thuis te laten werken.

Wat betekent dit voor u?

Eventuele gemaakte afspraken die reeds met onze collega’s zijn gemaakt op bijvoorbeeld projecten en/of op uw kantoor kunnen in overeenstemming met u gewoon doorgaan. Indien deze individuele afspraken doorgaan, dan zal het bezoek met gepaste maatregelen plaatsvinden conform de gestelde richtlijnen. Alle eerder gemaakte groepsafspraken worden geannuleerd tot nadere berichtgeving.

Bestellingen

Triflex streeft er naar om aan al haar leveringen te voldoen. Wij hebben echter op dit moment geen invloed op nog mogelijk te moeten nemen maatregelen. Daarover zullen wij u natuurlijk op de hoogte houden. Desondanks gaan alle zaken en de totale bedrijfsvoering c.q. productie volledig door en kan er zoals gebruikelijk via de normale weg materiaal besteld worden.

Voor vragen kunt u ons uiteraard tijdens openingstijden bereiken op +32 (0)14 75 25 50 of mailen naar info@triflex.be. We danken u voor uw begrip!